מרגש: ראשי המפלגות הדליקו נר זיכרון לע"נ מרן הגר"ע יוסף זיע"א

איתי גדסי 3 Comment on מרגש: ראשי המפלגות הדליקו נר זיכרון לע"נ מרן הגר"ע יוסף זיע"א

רגע של אחדות: שעה קלה לפני פתיחת מושב החורף, התכנסו בחדר סיעת ש"ס ראש הממשלה, שרים וחברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית להדלקת נר לזכרו של מרן הגאון הגדול רבן של ישראל, רבנו עובדיה יוסף זיע"א | גלריה

אדלשטיין, דרעי ונתניהו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במלאת ארבע שנים לפטירתו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זיע"א ערכה סיעת ש"ס כינוס מיוחד לזכרו בחדר סיעת ש"ס. השתתפו בכינוס המיוחד: ראש הממשלה נתניהו, יו"ר הכנסת אדלשטיין, השרים: דרעי, כחלון, ליצמן, גלנט, בנט, אלי כהן והח"כים: גפני, פרוש, אשר, מוזס, אייכלר, פרץ, וחברי הכנסת של סיעת ש"ס בראשות יו"ר הסיעה ח"כ בן צור.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר: "מרן הרב עובדיה יוסף היה מגדולי הפוסקים, מנהיג רוחני ראשון במעלה שליכד מאחורי ציבורים רבים מכל החוגים והעדות. אני זוכר את השיחות, את החום וגם את הסטירות. דבר אחד אני מצטער, שלא הבאתי אליו את בני אבנר".

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, אמר: "אנחנו בין פרשת נח ל'לך לך' וההשוואה המוכרת בין נח לאברהם אבינו. מרן היה מסוגו של אברהם. לא הלך להציל רק את עצמו, לא הסתתר בתיבה. ידע להתייצב ולהציל".

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, אמר: "אדוני ראש הממשלה, אם מרן היה איתנו כאן ורואה את הכינוס המכובד של כל ראשי המדינה, מה הוא היה אומר? לדאוג לחלשים ולמסכנים, ולכן אני מבקש ממך ראש הממשלה ושר האוצר, לסיים במהירות את הנושא של הנכים שנמצאים בחוץ, והדבר יהיה לזכרו של מרן".

שר האוצר, משה כחלון, אמר: "זכיתי להיפגש עם מרן כמה פעמים, ומרוב התרגשות לא יכולתי כמעט לדבר. הוא שוחח איתי על ערכים ועזרה לזולת ועולם התורה, סיפר לי על רבני לוב. מרן איחד את כל המנהגים של כל הספרדים. יש לנו בבית את ספרו 'חזון עובדיה' ומה שכתוב שם זה מה שאנחנו עושים".

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, אמר: "מרן היה הרמב"ם של הדור הזה. הוא יצק מים על ידי סבי הרב הרצוג ששלח אותו לקהיר. זכיתי להיות בן בית לשיחות ארוכות. הותיר אחריו מורשת מפוארת ומפלגה דינאמית ופעילה".

יו"ר העבודה, אבי גבאי, אמר: "אני מעריך את מרן מאד על מתינותו. צריך להיות יחיד בדורו לפסיקותיו. ידע לקרב אנשים ולדבר עם כל אחד"



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אפשר להביא את ההסרטה
    תודה רבה

  2. 2

    מרגש! יש למישו טישו?

    1. כן יש לי בכמויות אבל לא קשר לפסח אם את רוצה את יכולה לבוא אלי